ponedeljek, 12. januar 2015

Hi konjiček...

Poznate otroško pesmico Hi, konjiček? Besedilo je spodaj, melodija na povezavi.


Hi konjiček, hi konjiček, hi, hi, hi!
V dir poženi in me pelji v svet po beli cestici,
v dir poženi in me pelji v svet po beli cestici.

Hop konjiček, hop konjiček, hop, hop, hop!
Skoz' vasi in mesta bela skoči, skoči kar v galop,
skoz' vasi in mesta bela skoči, skoči kar v galop!

Hej konjiček, hej konjiček, hej, hej, hej!
Dosti bo za danes vožnje, videl sem sveta precej,
dosti bo za danes vožnje, videl sem sveta precej.

Hi konjiček, hi konjiček, hi, hi, hi!
V dir poženi in me pelji v mesto k zlati mamici,
v dir poženi in me pelji v mesto k zlati mamici.

Hi konjiček, hi konjiček, hi, hi, hi!
V dir poženi in me pelji v svet po beli cestici,
v dir poženi in me pelji v svet po beli cestici.

V dir poženi in me pelji v mesto k zlati mamici,
v dir poženi in me pelji v mesto k zlati mamici. 

Pri nas se jo sliši v sklopu predvajanj otroških pesmi, ki jih z malčkom rada poslušava in zraven ubrano prepevava. :) Konje greva večkrat gledat na ranč ob Dravinji ali k prijateljem, še večkrat pa jih najde v knjigah. V Ikei se je zagledal v cel kup konjev na palici in skakal z njimi po trgovini. Doma je potem podobno počel s palico za obuvanje čevljev in to je bil dovolj velik razlog, da mu dam nekaj vsaj približno podobnega konju. :)
In nastal je tale "Hi konjiček"


Izrezala sem glavo in ušesa, pripravila volno za grivo, 


mlajša teta (ta naziv ji ni všeč, ker se potem počuti staro :)) pa je na šivalni stroj šivala.


Potrebovala sem še polnilo, nekaj trakov, gumba za oči, sukanec, 


prišila sem nekaj kragulčkov, da bomo slišali, kje bo naš konjiček dirjal,


in privezala palico.

Konjiček je pripravljen za galop! :)

2 komentarja: