nedelja, 8. februar 2015

Prešernove fige

Danes je naš kulturni praznik. Čestitke!
Po radiu slišim priporočila, kako dvigniti kulturo, kako ohraniti slovensko govorno in pisano besedo. Rada imam slovenski jezik in mi nikakor ni vseeno, ko slišim v medijih nešteto napak. Ti ljudje so plačani, da širijo informacije in bilo bi dobro, da bi bili podatki resnični in lepo izgovorjeni. Učitelji povedo, na kako nizkem nivoju je pismenost šolarjev. Preprosto se, žal, na to daje premalo poudarka. Že vidim, da me razmišljanje pelje na dolgo pot, ki bi za sabo pustilo (pre)obširno objavo. 
Včasih namerno zapišem kakšno domačo besedo, ker morda najbolj predstavlja temo; zavedam se, da verjetno vejice niso vedno na pravem mestu,  sicer pa se trudim, da pišem v knjižnem jeziku.


V nižjih razredih je France Prešeren bil poimenovan kot dr. Fig. Fige večkrat jemo kar tako za malico ali v mlečnem zdrobu, danes pa so bile prava sladica.
Prerezala sem jih in v sredino potisnila orehovo jedrce. Napiknjene z zobotrebcem sem namočila v čokolado. Prvič sem poskusila tudi sendvič "piškot in banana" oblit s čokolado. Okusno. In le tako se za praznik spodobi! :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar