četrtek, 19. marec 2015

Prosena kaša na dva načina

Po desetih dneh pa bi že lahko spet kaj objavila, ne? :) Veliko smo zunaj na sončku, na sprehodu, na igrišču, v gozdu, začela so se zunanja vrtna dela, ves čas pa opazujemo prebujajočo naravo.



Na področju otroške igre in ustvarjanja smo v fazi utrjevanja :) 
Ponavljamo že znane aktivnosti in opazujem napredek. Lesene sestavljanke ima zelo rad in rešil bi jih lahko že skoraj miže!


In še skok v kuhinjo... tu je nekaj novega. Proseno kašo že dolgo uporabljamo in sem se preprosto naveličala uporabe le po treh receptih. Verjetno mi ni potrebno posebej predstavljati BoobeeFoodee, ki je prava zakladnica preprostih receptov za otroke (in odrasle).
Pred dnevi sem  pripravila "Zapečeno proseno kašo"po tem receptu - majhna sprememba: v kašo sem takoj po kuhanju vmešala žličko masla in rozine in brez oreščkov. Avtorica navaja, da je jed zelo nesladka in, meni sladkosnedu, se sploh ne zdi. :) Prej nasproprotno! Ne vem, ali sta maslo in rozine naredila svoje, lahko da sem imela sladka jabolka, z medom tudi nisem pretiravala... kakorkoli, bilo je odlično. In ne samo topla, tudi hladna je bila zelo dobra!


Včeraj pa sem naredila proseno kašo po navdihu prejšnjega recepta, s še več spremembami in bi jo lahko poimenovala "Prosena gibanica". Namesto testa sem imela proseno kašo z rozinami, klasičen orehov in makov nadev ter naribana jabolka. Imeli smo gibanico 2 v 1, saj sem samo en del namazala z makom. :)



Ocena: zelo dobro.

Ni komentarjev:

Objavite komentar