nedelja, 12. april 2015

Darilo od novorojenčka

Številne knjige priporočajo, da novorojenček "prinese" darilo starejši sestri / bratu. Tako naj bi povečali sprejetje novega družinskega člana. Za darilo se odločite tudi glede na starost vašega prejšnjega otroka. Verjetno starejši osnovnošolski otroci ne bodo več verjeli, da jim je dojenček prinesel darilo. :)
Najbolje je, da darilo prilagodite otrokovim interesom, priporočajo je da je trajno oz. dlje časa uporabno. Mislim si, da čokoladice, kakšna majčka in podobno ni najbolj primerno.

Kot že veste, ima naš malček zelo rad risanko Billy and Bam Bam. Medvedke sem iskala že po spletu in se jih lahko naroči po precej zasoljeni ceni. Zato sem se odločila, da ga poskusim narediti kar sama. 


Uporabila sem moder filc in debelejši sukanec. Polnilo pa sem vzela iz osnovne Ikea blazine.


Oči sem narisala kar z alkoholnim flomastrom. Ni najbolj 3D medvedek, le nosek je bolj poudarjen, ki je tudi najbolj pomemben za "pipip". :)


Zaenkrat darilo kar deluje! :)



Ni komentarjev:

Objavite komentar