nedelja, 24. maj 2015

Polži, blato in luže

Imate tudi vi polže na vrtu? Kako se jih znebite?
Preteklo deževno obdobje jim je zelo ugajalo in so se nemoteno nonstop hranili na mojem vrtu. Grrr! Večkrat sem jih šla pobirat in na delo povabila tudi malčka. On mi jih je kazal, jaz pa sem jih z majhno lopato dajala v kozarec. Ker je bila zemlja zelo razmočena, sva škornje imela zelo blatne. Po končanem delu sem mu jih na grobo očistila z lopato, potem pa sva poiskala luže za fino čiščenje. :)


Luže so zakon! :) Med skakanjem in tekanjem po lužah se sicer zmočijo tudi hlače in mami, a se hkrati očistijo tudi škornji. :)



Zakaj je ta aktivnost tako dobra?
- po daljšem deževju prav paše it ven! :)
- iskanje polžev (ali določenih majhnih predmetov) zahteva zbranost in natančnost
- med delom otroku razložite nekaj o polžih
- ugotovijo, da blato škornje obteži, da je hoja težja
- med čiščenjem škornjev z lopatko dvignejo nogo - ravnotežje!
- v plitki, prvotno čisti luži, opazujejo vzorce obarvane vode, ki jih pušča blato
- skakanje po lužah jih zabava


Ni komentarjev:

Objavite komentar