sreda, 19. avgust 2015

Peteršilj


Peteršilj je ena izmed bolj priljubljenih začimb, 
ki pri zamrzovanju bistveno ne spremeni okusa.
Letos sem ga ravno pravi čas porezala, saj še ni bilo nobenega rumenega lista, in zato imela manj dela s čiščenjem. In ob ugodnih pogojih bo pognalo še veliko novih listov.
Opran peteršilj sem osušila s centrifugo, ki jo je vrtel tudi malček. Verjetno mi ni potrebno posebej pisati, da je bil nad vrtenjem in zvokom navdušen! :)


Med čiščenjem sva našla majhnega polžka, ki je popestril najino delo. :)


Šope peteršilja sem po centrifugiranju prenesla na oz. med kuhinjsko krpo in na rahlo `potapkala`, da sem ga še dodatno osušila.


Del peteršilja zamrznem celega (steblo+listi), del pa ločeno.
Malčku sem pokazala, kako naj cufka listke iz stebla in jih daje v posodo. Bilo mu je všeč in je to delal čisto samostojno in zelo zbrano.


Stebel nikakor ne zavržem! Zamrznem jih posebej in jih uporabim za juhe,omake. Pred serviranjem jih odstranim, saj so zelo vlaknata in se ne dajo dobro prežvečit, če pa juho miksate s paličnim,  se nitke navijejo okoli rezila. Je vsekakor zelo uporaben in okusen del peteršilja, ki bi ga zaradi vsebnosti vitaminov bilo škoda zavreči.




Ni komentarjev:

Objavite komentar