ponedeljek, 23. november 2015

Venček iz slanega testa


Ta teden je namenjen izdelovanju adventnih simbolov. Zagotovo je zelo prepoznaven in nujen adventni venček, ki ga je izdelal tudi malček. 


Naredila sem slano testo: vzela sem moko in sol v približno enaki količini, vodo sem dodala po občutku in za večjo mehkobo dodala nekaj baby olja.
Malčku sem ga ponudila za gnetenje in predvsem za izdelovanje svaljkov - kačic, saj bo ravno iz velike kačice nastal venček. Po njegovi uvodni igri s testom sem oblikovala venček in ga položila na obrezan karton.



Za krašenje venčka je imel na razpolago bleščice in gumbe, ki jih je napikal v testo.



Ko je končal z okraševanjem, sem mu dala še štiri tortne svečke, ki jih je poljubno napikal. 3 je zapiknil zelo skupaj (otroci na splošno radi "kupčkajo" :)), četrta pa je bila sama na drugem koncu venčka. No, ne dolgo, si je premislil in jo pridružil ostalim trem :)




Ni komentarjev:

Objavite komentar