torek, 15. marec 2016

Prepoznajmo barve - pomladno velikonočna igra


Prebujajoča narava in glasno žvrgolenje ptic nas opominjata, da prihaja lepši del leta, pomlad. Koledarsko jo bomo morali še počakati, jaz pa ji s cvetenjem prvih zvončkov že kar odprem vrata. :) Marec je nasploh tako lep, cvetoč, popestren z dnevom žena in materinskim dnevom, potem še praznik ptičkov, letos je še velika noč v marcu... res pester mesec! Ker smo gregorčke zamudili, sem ptičke vključila drugače - naredila sem igro, s katero otroci prepoznavajo barve in jih ustrezno razvrstijo. In seveda igra ni samo enoznačna, 
ampak je 2 v 1. :)


Na spletu sem našla zelo podobno igro, ki jo (samo pdf, da si jo lahko sprintate) prodajajo za 3 dolarje. Nič, akcija, igro bom naredila sama! :) Poiskala sem barvne ptice (žal je čez rahel vodni žig) in gnezdo s pticami. Potem sem v slikarju naredila različice jajčk v barvah ptic, vse obrezala in zložila skupaj... nič kaj težkega, malo igračkanja. Takole je pripravljeno za printanje. Če kdo želi, mu pdf pošljem, zastonj. :) (oddajte komentar ali se javite na fb strani)


Sličice sem izrezala in jih plastificirala, da bodo za večkratno uporabo.



Malčku sem razporedila gnezda z jajci, on pa jim je poiskal ustrezno istobarvno ptico. Po dve barvi sta precej podobni, kar zahteva malo več pozornosti.



To je dokaj hitro končal in dvakrat ponovil, nato pa sva se igrala spomin. Izbrala sva vsak po eno gnezdo in iskala ptico mamico. Za spomin izberite kvaliteten fotokopirni papir ali na hrbtno stran (preden plastificirate) dodajte še en list papirja, da se barva ne vidi skozi (kot se nam :/). 



Ni komentarjev:

Objavite komentar