ponedeljek, 28. marec 2016

Šivanje za začetnike - predpasnik za otroke


Poznate me kot popolno začetnico v šivanju. Do sedaj sem večinoma šivala na roke, torej zašila kakšne manjše luknje, prišila gumb, iz filca naredila manjše figurice in broške ter izdelala medvedka kot darilo od novorejenjčka. Letos sem se odločila, da bi se lahko modernizirala in zašila kaj tudi na šivalni stroj! Prvi letošnji izdelek je bil  pustni kostum lisica, moj drugi pa otroški predpasnik. Naredila sem kar tri! :)


Kupila sem pisano bombažno blago, za kroj sem uporabila kar časopisni papir.


Vse robove sem zalikala,


nato pa jih zašila z enostavnim šivom.


S pritiskači sem omogočila, da se bo predpasnik lahko nosil dlje, saj reguliramo dolžino vratnega traka.


En predpasnik ima pritiskač tudi na traku za zavezovanje okoli pasu, druga dva pa sta klasična z zavezovanjem z dvema trakovoma.




Vsi trije predpasniki so bili kot darilo za pisanko. Dva sta ostala doma, za naša dva mala kuharja, ki bosta še oblečena v enaki gusarski majici. :) Načeloma ne kupujem čisto enakih oblačil svojima otrokoma, tudi tokrat nisem hotela, a me drugi motivi sploh niso prepričali... pa naj bo, izjemoma, se je velikonočni zajček tako odločil! :)



Ni komentarjev:

Objavite komentar