četrtek, 24. marec 2016

Zajčki iz rolic toaletnega papirja - mini velikonočno darilo


Bi letos podarili takšna mini darila za velikonočne praznike?


Potrebujemo:
- papirnate rolice toaletnega papirja
- tempera barve
- barvni papir
- lepilo
- škarje
- čopič
- elastiko in kljukice
- sladkarije

Otroku pripravimo zaščiteno površino in ogrinjalo, tempera barve in čopič. Mi smo začeli z rumeno barvo, nato pa postopoma dodajali posamezne barve.


Če želimo v tulec naložiti sladkarije, moramo narediti dno. Obrišemo rolico in jo nekoliko širše obrežemo. Tako izrezan krog zarežemo do obrisa, zarezane dele zapognemo in ga prilepimo na tulec. Z elastiko si pomagamo, da lepilo res dobro zalepi - saj nočemo, da nam sladkarije uidejo. :)


Mi še vedno treniramo uporabo škarij, zato sem tudi pri tem izdelku vključila rezanje zelenega traka - 
zajček bo v travi. :)


Iz raznih obrezkov sem naredila ušesa in si pomagala s kljukicami, da zajček ne bi izgubil svojih uhljev. :)


Zarezan zelen trak papirja - travo sem ovila na spodnji del tulca (tako tudi skrijemo pripravo dna) 
in dorisala obraz. Nos lahko narišemo ali prilepimo cofek.


Zajčka napolnimo z majhnimi sladkarijami in mini pisanka je pripravljena!

Z razprtimi škarjami ali z rokami podrsamo po trakcih in jih tako malo zavihamo.



Ni komentarjev:

Objavite komentar