četrtek, 13. november 2014

Slastni polžki

Hmmm, kako je dišalo... Dogajalo pa se je tako:
Najprej sem olupila jabolka in jih naribala. Namen je bil, da bi malček olupke iz mize pospravljal v skledo, a se je odločil, da bo med lupljenjem raje eno jabolko kar pojedel! :) Nato sem jabolka s cimetom malo pokuhala, pri mešanju in pokrivanju lonca sem seveda imela pomoč. Tako je nastal enostavni jabolči nadev.


Mali pomočnik se je za kratek čas šel igrat s kockami, jaz pa sem pripravila še drug nadev. Na pari sem stopila dobro žlico nutele, dodala nadrobljene piškote, malo kakava, žlico kisle smetane in malo mleka.
Že razvaljano in zvito lisnato testo sem razrezala na kolobarje.


Vsak kolobar sem odvila, ga prerezala (za enega polžka je dovolj tretjina kolobarja) in nadevala z nadevom. Malček je bil zelo samozavesten in je vse hotel sam... in vse ni pristalo na testu. :)


Nato sva kar s prstki nadev enakomerno porazdelila. Testo sem zvila v mini polžke in jih postavila na peki papir. 


Ostanek jabolčnega nadeva sem zmešala z navadnim jogurtom in pomočnik si je zaslužil hitro malico.


 Večina se jih je med peko malo prekucnila in bili so res unikatni! :)


Mali pomočnik si bo kmalu zaslužil šefovsko uniformo! :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar