ponedeljek, 15. februar 2016

Montessori matematična igra


Montessori matematično igro sem razširila - tisti, ki me spremljate, veste, da to ni prva razširitev in da zelo rada nek predmet / igro uporabim na čim več načinov.
Igra je v celoti lesena, vklučuje palčke in ploščice s številkami in matematičnimi operacijskimi znaki, ki so popredalčkani v leseni škatli. Naročila sem jo na Aliexpressu za 4,15€.


Prvotni namen igre je s pomočjo barvnih palčk osvojiti osnovno računanje.


Ker je naš malček seveda še premajhen za pravo matematiko, sem izdelala 4 nove igre:

* na velik list papirja sem s štirimi barvnimi flomastri narisal like. Na eni strani so posamezni liki v eni barvi, na drugi strani pa so liki raznobarvni. Naloga pri tej izvedbi je ustrezno palčko položiti na istobarvno črto.




* s palčkami lahko razvrščamo po barvah. En primer razvrščanja dobimo že pri samem pospravljanju palčk nazaj v predalčke škatle.  Lahko pa nastavimo majhne posodice v barvah palčk in naloga je pravilno razvrstiti palčke po zbirnih posodah. Mi smo uporabili igrače najmlajšega :) - like iz lončka presenečenja in velike mehke kocke.



* Uporabili smo tudi številke, ki so podvojene. Eno vrsto sem zložila jaz, ostale pa sem pomešala in jih je malček razvrstil po parih (enake skupaj). Gre za prepoznavanje oblik. Lahko bi z njimi igrali tudi spomin!


* Ploščice s številkami lahko zložimo pokončno, pri čemer se zahteva kar nekaj fine motorike, saj so ploščice tanke (sicer zelo lepo ravno odrezane in pobrušene) in se stolpič lahko hitro podre. 


Če vam matematika prej ni bila všeč, vam je sedaj? :)


1 komentar: