torek, 9. februar 2016

Pustno ustvarjanje

Pustno temo sem vključila v obrisovanje. Ta dejavnost zahteva kar nekaj spretnosti, saj je potrebno šablono držati pri miru in risati čisto ob robu. Malčku sem ponudila dva različna predmeta, ki ju je moral obrisati, da bi dobil obliko klovna. 
Za glavo je obrisal mali krožnik, za oči in nos pa kolut selotejpa.



Z barvicami naj bi pobarval nos in narisal kodrčke. Po ekspresnem barvanju in čiračara risanju, je nastalo tole. Vprašam, kje pa je klovn in mi je zelo suvereno pokazal vse dele klovna. :) Hmm... :)



Dala sem mu nov list... spet obris... 
na del za lase sem nanesla Mekol lepilo, malček pa je nanj pritisnil volno.
 

Barvanje nosa je potekalo v tandemu, tako da sem jaz držala selotejp, 
malček pa je barval krog do roba.


Sliki sva prilepila na vrata in za še večje pustno vzdušje napihnila balone.



Ni komentarjev:

Objavite komentar