sreda, 7. december 2016

Adventni čas


Adventni čas me je s svojim prihodom resnično presenetil. :) Letošnja zadnja polovica leta teče ekspresno hitro, nakopičile so se še dodatne delovne obveznosti, otroka sta zelo razigrana (včasih kar preveč :)) in ustvarjalne aktivnosti in blog sta upočasnila tempo. Adventnega koledarja za vsak dan letos nisem uspel narediti (Lanski je TU). Imela sem ideje, časa za izvedbo pa ne. :) Ko sem se sprijaznila, da mi letos ne bo uspelo, sem se odločila za drugo različico, ki bo ravno tako bogatila praznični čas. Vsekakor bomo obiskali praznično okrašeno mesto, šli gledat gledališko predstavo, izdelovali voščilnice, pekli piškote, postavili jaslice in tradicionlno smrečico, že zdaj beremo božične knjige in ustvarjamo.
Veje sem povezala in oblikovala eko smreko. V Tediju sem hotela kupiti bele lučke, domov pa prinesla rdeče. :) V prazničnem času bomo izdelovali različne okraske in z njimi krasili to smreko. Visi v otroški sobi, starejši pa je skrbnik za prižiganje in ugašanje lučk. :) Do božiča bi naj bila precej `nakičena`. :)


Trenutno so na njej 3 vrste okraskov:
* pobarvani storžki
S temperami sta otroka pobarval štrleče dele storža, z vročim lepilom sem dodala rafijo.
* smrečice ovite v volno
Valovito lepenko smo zlepili (da smo dobili bolj trdo osnovo) in okoli poljubno ovili volno. 
* smrečice in bunkice iz lepenke
Na kose lepenke sta otroka z vatiranimi palčkami natapkala pike, jaz pa sem izrezala smrečice in kroge ter dodala pentljo iz rafije.









Ne obremenjujte se, če nimate advnetnega koledarja, če ne boste izdelali dovolj čestitk, spekli x vrst piškotov... pomemben je le čas preživet z najbližnjimi. Želim vam lep čaroben december!

Ni komentarjev:

Objavite komentar