četrtek, 22. februar 2018

Razvrščanje dinozavrov

Če imaš fante, so v hiši skoraj zagotovo dinozavri. :)

Takšni in drugačni (klik na povezavo)-
na knjižni polici so številne knjige o dinozavrih, 
lahko pa imajo ti fantje kar svoj dino rojstni dan
Ja, res sta kar navdušena nad dinozavri. :)

Nalepke, ki so bile priložene Atlasu z dinozavri (Učila), sem želela smiselno uporabiti, saj smo knjižico dobili brez priloženega plakata, kamor bi nalepke dinozavrov lahko prilepili.
Najprej sem otroka vprašala, kako dinozavri na nalepkah izgledajo, po čem se razlikujejo. Hitro sem dobila odgovor, da eni hodijo po štirih nogah, drugi po dveh in nekateri letijo. Hitela sta mi razlagati, kateri je diplodok in kateri stegozaver, in me spraševala še po drugih imenih, ki jih je še prebrati težko, kaj da bi jih znala na pamet. :) 

Njuno ugotovitev o razdelitvi dinozavrov v tri skupine glede na izgled in glede na način gibanja, sem uporabila za doma narejen plakat. Risalni list sem razdelila na tri dele in zgoraj narisala silhuete treh dinozavrov. Otroka sta nalepke razporedila, plakat pa je zdaj nekakšen stenski učni plakat. :)





Ni komentarjev:

Objavite komentar