petek, 16. februar 2018

Škatla presenečenja



Konec prejšnega in začetek novega leta sem bila prava Srečka. :)
V fb sodelovanjih sem dobila kar štiri nagrade! :) Že prej sem bila kdaj izžrebana in vsake nagrade sem se res razveselila. Pa ne govorim o kakem osebnem avtomobilu (sploh se ga ne bi branila, hihi), ampak o povsem uporabnih stvareh, ki so obogatile moje / naše življenje. Ena od nagrad za mojo dušo je bila knjiga Hygge, podarjena od MK. Moja zadnja izžrebana nagrada pa je bila škatla presenečenja, dobesedno, Škatla presenečenja. :) 
Ko mi jo je dostavljalec hitre pošte izročil, je prebral napis in se zasmejal, 
mislim, da mu je velika rumena škatla prav polepšala dan. 
Poznala sem koncept Škatle presenečenja, saj je skoraj nemogoče na spletu spregledati tako domiselno zadevo. Nisem pa vedela, kaj me bo v škatli čakalo.
Odprla sem jo skupaj z otrokoma, res enostavno, kot zadrga se potegne in odpre. Notri pa sta nas čakali dve veliki papirnati vreči, zavezani s rumenim trakom (ok, to je res podroben opis, a so mi takšni detajli pomembni in jih takoj opazim), barvice in zanimiva knjiga.

Škatla presenečenja

Prvi dan smo odprli prvo vrečo. Wow, otroka sta potegnila ven leseno lutko volka; bila sta res totalno navdušena, ker imamo v branju dve pravljici z volkom. Iz vreče so prišli še babi, škratek Tine, punčka Tonka in njen bratec Tine. Ta imena so zapisana v priloženi knjigi, ki ponuja tudi vzorčno zgodbo igranja z lutkami. Zgodbe smo si izmišljevali tudi sami, lutkam dajali svoja imena, nismo pa mogli brez uprizoritve Rdeče kapice. Priložena je dvostranska scena, ki se jo zlahka vključi v domišljijsko igro

Moji fantje so uprizorili predstavo samo zame. :)

V rumeni embalažni škatla je še ena škatla! 
Vanjo sem pospravila naše nove lesene lutke, nekaj velikih ročnih lutk in prstne lutke.

Škatla presenečenja - uporabimo tudi embalažo.

Dan kasneje smo k sodelovanju povabili še glavo družine, 
saj se je obetal malo bolj tehniški projekt, prava konstrukcijska igra. :) 
No, navodila za izdelavo so bila tako dobro slikovno in opisno predstavljena, da sta otroka sama ´pogruntala´, kaj gre kam. Matice so v obliki metuljčka in zato sploh nismo potrebovali ključa. Lučka je vstavljena v glavo kužka, ki jo lahko poljubno vrtimo. Premikajoče so tudi noge in rep, tako, da smo s to lučko tudi spoznali nekaj govoric psov, ki jih kažejo z različnimi položaji telesnih okončin. Otrokoma se je zdelo potrebno osvetliti našo leseno kmetijo in sedaj jo ´kuža pazi´ dobesedno. :) 

Škatla presenečenja - zelo nazorna navodila za izdelavo.

Kuža pazi lučka lahko sedi, stoji, hodi, ima dvignjen rep ali spuščen,
obrača glavo, striže z ušesi, ...

Priložena knjiga je namenjena ustvarjanju lastnih stripov, ki jih moja otroka še ne znata, zato bi se morda v tem preizkusila sama (saj gre pravzaprav za družinski team building,
 tako da lahko tudi starši uporabljamo tisto rumeno škatlo :)).

No, a nisem v žrebanju dobila res dobre nagrade? :) 
Dobili smo možnost za razvoj domišljijske igre, z lučko ´kuža´smo razvijali konstrukcijsko igro, 
barvice in priložena knjiga za stripe pa nas vzpodbujajo h kreativnosti in umetnosti.

Vsak drugi mesec pripravijo novo škatlo presenečenja, ki jo pošljejo na dom. 
Če vas zanima, kaj se skriva v aktualni rumeni škatli, preverite tukaj. ;)



Ni komentarjev:

Objavite komentar