ponedeljek, 23. april 2018

Metulji in simetrija


Pomlad je pravi letni čas za raziskovanje metuljev, saj jih lahko opazujemo tudi v naravi.
V knjižnjici sem si sposodila knjige z metulji in ostalimi žuželkami. 
Otroku ponudimo knjigo (pa to naj bo kar bolj strokovna, z realnimi slikami), ki naj jo raziskuje sam. Sigurno se bodo pojavila vprašanja ´kaj in zakaj´, takrat pa le preberimo besedilo oz. razložimo po svoje. :) Verjetno se jim bo preobrazba metuljev zdela nenavadna. :) Poiščite kakšno gosenico v naravo in jo opazujte (poglejte, kako res veliko gosenico smo lansko leto našli :) )

Knjige z metulji, raziskovala sta jih že eno leto mlajša :)

Eno leto sem že imela naprintane predloge, ki sem jih nasla TU in končno je prišlo leto naokoli :), da sem jih plastificirala in uporabila za našo domačo naravoslovno učilnico
Najprej sem jima ponudila nerazrezane, da sta jih samo opazovala in jih razvrstila po barvah (uporabila sem lego kocke za orientacijo bar; lahko predložite barvne papirje, barvne posode). 



Metulje smo poiskali tudi v knjigi in tako izpeljali prirejanje 1-1

Prirejanje, tu smo našli pavlinčka.

Nato sem jih samo pet različnih barv razrezala, ki sta jih ekspresno hitro sestavila (to prvo stopnjo priporočam za mlajše otroke, da ni prevelike zmede, ker je veliko metuljev v rdečih odtenkih). Ponudila sem še vse ostale razrezane metulje, ki sta jim hitro našla njihove simetrične polovice
O simetriji se lahko pogovarjamo tudi na našem telesu (otroku je zanimivo ugotavljati, kaj imamo simetrično in v parih in hkrati uvajamo še levo in desno stran).


Simetrija, sestavimo metulje

S temi metulji se lahko igramo spomin ali pa črnega petra (in črni peter je lahko npr. buba ali pa kakšna druga žuželka. :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar